En nybegynners bekjennelse...

by - 21:11

Så var det min tur å bli hekta… På kortlaging/scrapbooking eller papirhobby som jeg velger å kalle det. Alle som jobber hos HOBBYKUNST må kjenne produktene. Etter å ha lest diverse blogger de siste ukene mener jeg å ha knekt koden: Papir, bånd, stempel og stempelputer, papirblomster og litt metall – da skulle det nødvendigste være på plass. Legg et hovedmotiv (stempel, vintage bilde, el.) på en bakgrunn (panel?), svert kantene med stempelputen og lim motivet på et kort eller boks. (Etter å ha fått UltimatePro til jul, måtte det bli boks.) Dermed var det bare å leke i vei med resten av pynten… (fikk litt dilla på Javana Pearl Pen...)
Resultat: se under. Jeg er ganske fornøyd selv, det kan jo bare gå en vei fra nå!
Erfaring: UTROLIG GØY! Hadde aldri trodd at jeg skulle bli hekta… Av Hege
Oppfordring: Sett i gang - du også! Bruk teknikken til å dekorere bokser, vaser, lysestaker, kort, lerret, lampeskjermer….osv. osv. Jeg skal i hvert fall fortsette!
Legg gjerne igjen en kommentar…

You May Also Like

0 kommentarer