LOVE og SMIL – 2 nesten like LO’er

by - 17:12

Jeg er ganske fersk når det gjelder å lage LO’er, så da må jeg prøve meg litt fram. Her har jeg laget 2 nesten like varianter, klarte ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best…
Godjenta smiler i hvert fall – uansett variant!
Bakgrunnen er malt med Hobby Line akrylmaling i ulike røde nyanser.
Bildet er skrevet ut på vanlig papir, klippet rundt motivet og limt på med papir tape.
Papirblomstene er malt med akrylmaling, og sprayet med Glimmer Mist.
Javana PearlPenn er brukt i midten.
Chipbord bokstavene er malt med Hobby Line akrylmaling, og sprayet med Glimmer Mist for ekstra glans. Kantene er svertet med sort stempelpute.
Jeg satt ett eggeglass på hodet og tegnet en ujevn sort ring rundt med Hobby Line Lackmalstift.
Deretter skrev jeg noen ord med sort Gel roller fra C.Kreul.
Tilslutt limte jeg på en liten bling-bling sommerfugl, den må nesten alltid med…

Denne varianten er nesten helt lik, men i tillegg er det laget en bord i ytterkant med sort Gel roller fra C.Kreul. Jeg tror nesten dette er min favoritt…
Skal ikke se bort fra at julegavene blir noe i denne retningen i år!
Inspirasjon til bildene er hentet fra andre blogger, men jeg husker dessverre ikke hvilken…
Hege



You May Also Like

0 kommentarer