Distress Fargelegging!

by - 13:53

Har du lyst til å lære å fargelegge?

Som kortlager klarer jeg ikke helt å bestemme meg for hva jeg liker best! Fargelegging med distress blekk og vannpensel versa fargelegging med copics-tusjer. Begge former for fargelegging gir deg flotte motiver, så mine anbefalinger er vel å prøve begge former før man bestemmer seg for hvilken teknikk som passer best for deg!
Motivet til venstre er fargelagt med distress blekk og vannpensel på akvarellpapir, og disse fargene er brukt:

Ansiktsfarge - tatterede rose & vintage photo
Hårfarge - vintage photo & walnut stain
Genser - peeled paint & forest moss
Bukse - faded jeans & chipped saphire
Sko - Fired brick & vintage photo

Motivet til høyre er fargelagt med copics-tusjer, og her har jeg brukt følgende farger:

Ansiktsfarge - E33, E11, E00, E000, E0000
Hårfarge - E79, E77, E74, E71
Genser - YG99, YG97, YG95, YG91
Bukse - B99, B97, B95, B93, B91
Sokker - YR24, YR23, YR21
Sko - R29, R24, R02

Vi har satt opp 1 fargeleggingskurs i Distress Fargelegging,
og flere blir satt opp utover høsten!

Første kursdato er:

Tirsdag 7. februar
kl.17-19
kr 205,-

Du finner det i nettbutikken her!

You May Also Like

0 kommentarer