Dropsglass og boks

by - 14:57

Samlet sammen noen fetaost glass , og jeg har brukt frosting på glassene, limt på utstanset snøfnugg av kartong på glasset og lokket. God jul har jeg stanset ut av hvit mosegummi. Printet tekst på kartong og kuttet de til lange smale tag'er. Glassene fylles med salte mandler til jul og gis bort til noen som fortjener en oppmerksomhet.








Flere enn meg samler kanskje på bokser og ting som kan gjenbrukes i denne hobbien vår. Her har jeg tatt vare på en boks som inneholdt blomster, og som jeg tenkte kunne brukes til noe - f.eks innpakning av en julegave. Siden disse er av metall så kan man putte f.eks godis nedi. Jeg har brukt dies fra Rayher og Papirdesign. Bladpunch er fra Martha Stewart. Ark jeg har brukt er også fra Papirdesign. God jul er punchet ut i mosegummi.








You May Also Like

0 kommentarer