Kraftposer til enhver anledning

by - 10:00

Her er enda flere ideer til pynting av kraftposer. Posene er i utgangspunktet  enkle poser som er pyntet.



Revens kraftpose


Denne posen er pyntet som en rev. Ideen til denne fikk jeg fra en pose jeg så ett eller annet sted på nettet. Mønsterarket er fra Papirdesign, gave til far. Ører og hale er limt på i bakkant av posen. Øynene er "Rulleøyne" som er påsatt øyelokk. 

Project life pose

Jeg lager ikke mye project life album, men har endel Project life kort - fordi de er så fine. Her har jeg førsøkt å bruke noen av Project life kortene på en litt annen måte, og brukt dem til å pynte an av posene.


Jeg har i tillegg brukt noen bakgrunnstempler på posen og noen stjernebrads. Jeg har i tillegg brukt noen klistremerker for å lage effekt på bakgrunnen.

Pose med sløyfe


Posen her er enkelt pyntet. Litt "snø" er lagt på posen i kanten av posen nederst. I toppen, er det laget en trekantet tag. Denne er dekket med panel fra Mønsterarket er fra Papirdesign, gave til far.  Mønsterarket er også klippet til for å lage bånd og sløyfe på trekanten.

Graphic 45 pose

Den siste posen i dag, er pyntet med Graphic 45 sin serie: come away with me. Dette er en nydelig serie, selv om den begynner å bli litt "gammel" nå, så blir jeg aldri lei denne serien. Bånd er fra Rayher og bladene er Mathia blader.

Ønsker dere fortsatt en god desember.

Laget av Kirsten Hyde.




You May Also Like

0 kommentarer