You make my world sparkle

by - 09:00


Hei, dag har jeg en LO med bilder fra sommerens tur opp til Trondheim. Dere kan se lommescrappings-sider fra samme tur her
Jeg liker veldig godt å kombinere lommescrapping og vanlige LO'er, da får jeg unna alle bildene som er litt "kjedelige" å scrappe i lommescrappingen, og så kan jeg lage LO'er av de bildene som jeg liker ekstra godt.



Kortene, er lommescrappings-kort, og er fra Simple stories, og kolleksjonen heter So fancy
Ordet Love er kuttet ut fra ett av kortene.

Selve bakgrunnen er laget med en sjablong med dotter, og gesso, og så har jeg brukt gelatos og vann for å få vannmalingseffekten,


Veldig dumt at man ikke får fram hvor fin gullfarge det er på bokstavene


Litt bling for å få det lille ekstra, du finner ett godt utvalg her.
Ønsker dere alle en kjempeflott helg :D

Linda

You May Also Like

0 kommentarer