Full sleeve, lek med fusetool

by - 09:00

Hei, dere har kanskje sett at jeg har en liten serie med videoer der jeg bruker fusetoolen til å lage forskjellige lommescrappingsider, du finner de første delene her; Hva kan du gjøre med en fusetool og Lek med fusetool, cool.

På denne siden har jeg laget mine egne kort, jeg har brukt ett ark fra Fabscraps,Hash tag #teens,
så har jeg malt over med litt gesso, og så med vannfargene mine i forskjellige blåfarger.
Jeg har brukt min favorittdies, fra Rayher og kuttet ut i vellum.
Jeg har også brukt noen små tøffe klistremerker fra Rayher



Jeg har brukt disse tre, for å lage denne lommen:




                                      Jeg elsker den diesen her... Den gir så utrolig stilig effekt.



Her er filmen, håper dere liker den.
Ha en fin dag videre.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer