Førsteinntrykk av Deflecto oppbevaring

by - 09:00


Dere blir nå advart, dette blir ett lite bilderas...

Jeg var på hobbykunst å handla, skulle bare en liiiiten tur innom siden jeg var på østlandet etter en tur til Kiel.
Mannen mistenkte at dette ikke ble en liten tur men hintet frempå at vi hadde tross alt 8-9 timers kjøretur framfor oss så vi burde egentlig komme oss avsted.

Men det var bortkastede ord, for man vet jo at når man er på vei inn til Hobbykunst så stopper ikke en "liten" biltur oss fra å bruke goood tid på å se og drømme og kjøpe... 
(heldigvis hadde mannen netflix, så han kjedet seg ikke sååå masse hihi)

Jeg kjøpte med meg litt forskjellig oppbevaring fra Deflecto som akkurat har kommet inn i butikken, du kan se alt her.

Jeg kjøpte meg to Caddy organizer.
Og siden jeg skulle på scrappekveld dagen etter jeg kom hjem fikk jeg prøvd den ut ganske kjapt.
Her ser dere hva jeg pakket med meg.


                                      Caddy'en er beregnet til å stables og det er gode solide klips slik at du kan klipse de sammen. Når du ikke stabler de kan klipsene bøyes ned i håndtakene.



Her har jeg tatt ut boksene, og dere kan se (jeg har ringet rundt de)det er tre fester,
dette gjør at boksene står stødig og godt nedi stativet.
                     Her er boksen og jeg har satt en liten pil der det er en liten "hake" som går oppi festene på stativet.

Lokket på boksene er med en liten forsenkning,og under boksene er den en tilsvarende kant, slik at når du stabler boksene når de ikke står i stativet, så står de veldig stødig.

Lukkingen er god og solid.

 Lokket kan med enkelhet tas av hvis du ikke trenger det, det er like enkelt å montere det på igjen når du ønsker.
 Boksene er dype og rommer masse, hver caddy har tre bokser, 1 liten, medium og stor.
Siden jeg har to caddy'er, her er mine to minste
          Mine to i medium:
  Og mine to store, den ene storen min ble brukt til  stempelplantene mine og 12x12 ark.

 Den boksen jeg hadde ark i hadde ikke lokket på men siden jeg har store ark i den så blir lokket bare stående opp og ble en ekstra støtte til arkene.
 Jeg kjøpte meg tre oppbevaringsbokser til pulten min, to med x og en med skuffer.
Boksene måler 15,5x15.5 cm. De er også 15.5 cm dyp.
 I skuffedelen er det en liten midtplate som  to av skuffene ligger på.

God plass til alle tegne/farge/skriver/skrable sakene mine...
  Alle boksene kommer med en metallklips, slik at du kan klipse de sammen. Så man kan bygge på så mye man vil...

Hva tenker jeg om disse? Jeg ble 100 prosent fornøyd med en gang. Mange gode finesser på de, og de virker solide. Jeg bar mine to caddy'er som var knipset sammen da jeg var på scrappekveld og den var ganske fullastet, men det var aldri fare for at den skulle gi etter for tyngden.


Linda

You May Also Like

1 kommentarer

  1. Ser ut til å vera eit godt kjøp!! Håpar gemaken fant ein god film på Netflix 😉

    SvarSlett