robotkort

by - 08:00

Hei, I dag har jeg ett kort laget med tre av mine favorittplater:
Monsters inkrobots blueprint og Crazy things.




Etter at  jeg stemplet roboten så malte jeg over med masking fluid.
Masking fluid legger seg som en gummihinne der det blir lagt, og beskytter det som er under.
Her malte jeg det på slik at jeg kunne lage en fin bakgrunn med gelatos uten å bekymre meg for at roboten får farger på seg. NB: masking fluid'en må få tørke skikkelig før du begynner.
 Når jeg er ferdig med bakgrunnen er det bare å gni over gummihinnen så går den rett av.


Ballongene er embossetvellum. 
 Under toppen på hatten, nederst på slipset og på ballongtråden har jeg en liten 3-d pute for å gi en litt liv i kortet.
Jeg brukte en xyron x refill til å lime smådelene med. En genial sak for små deler. Du lager rett og slett små klistremerker med den.

Brillene fikk et lag med glossy accent for å få skinn i brillene.


Her er film av prosessen:

Ha en fin dag Human.. hihi..
Linda

You May Also Like

0 kommentarer