2 mønsterark, 3 kort

by - 09:00

I dag vil jeg vise dere 3 kort jeg har laget.
Alle tre er laget med samme utgangspunkt, to mønsterark, hvit kartong, og klistremerker fra Paper house.


Jeg har brukt hvit kartong, kuttet i tre strimler på 30x10 cm
Disse to arkene,storyteller Lykke og Pink paislee Labels.

Hobbykunst har ett godt utvalg i klistremerker og disse snap shots fra paper house er herlige, og denne pakken med katter er min favoritt.
Er stolt katte-tjener selv, og har flere i familien som er en katt fra "crazy old cat lady"
så kort med katter er noe som alltid passer..


                                  Du er verdens beste er klipt ut fra arket til storyteller, som jeg har limt med 3d tape, slik at jeg fikk plass til tre små tags laget av pink paislee sitt ark..

Du er verdens beste er egentlig hvitt, men jeg brukte malingen minfor å lage en rosa bakgrunn.
                                   På tagene har jeg satt på Mathia roser for å kunne dra de ut.
                                        Jeg har skrevet på hashtag min kule venn.


                                     På dette kortet er det i tillegg brukt gul tråd fra syskrinet mitt og
                                                         Hipp hurra  dies fra Papirdesign
                                     Hipp hurra er stanset ut på pink paislee sitt ark og skrevet på med svart penn                                                           for at det skal komme godt fram

                                 

                                                   Det siste kortet er litt "renere" uten maling.
                                        De gule hjertene er fra den samme paljett-posen som de andre.
                                                           Her har jeg i tillegg brukt bling


                                         Se på de søte pusekattene...
                             En del av listremerkene er ferdig pyntet med binders og en liten diecut


 Ønsker dere en trivelig dag videre.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer