Minions

by - 09:00

Hvem liker vell ikke disse små herlige skapningene?

Hobbykunst har ark og klistremerker  med de, du finner de her.

Med tre barn i hus så blir det en del bursdager i løpet av året, og jeg liker å ha noen enkle kort de kan gi.

Og Bob, Kevin og Stuart er jo perfekte til bursdagskort, alle liker de så det blir liksom ikke feil uansett.

Jeg har laget en liten film der du får se hva kit-pakken inneholder, og hvor enkelt det kan gjøres å lage flere enkle kort...



På dette kortet har jeg brukt vellum og Hipp hurra dies fra Papirdesign


Noen har kanskje fått med seg at jeg er veldig glad i vellum.. hihi.
Her har jeg brukt vellum og paljetter fra Rayher i tillegg til papir fra Minions pakken.


                                       Jeg har tegnet rundt boktavene og Bob slik at de kommer litt bedre fram.


                                                                           
                               Nok en gang ble det litt vellum, ett magebelte bak minionsene

                                     
                             På dette siste kortet har jeg ikke brukt noe ekstra enn arkene i pakken.

Jeg har brukt hvit kartong på alle kortene.

Da er det bare en siste ting å si for denne gang:
BANANA...

Linda

You May Also Like

0 kommentarer