You are fabulous

by - 10:00





Hei, i dag vil jeg vise dere boksen jeg har laget.
Dvs boksen har jeg ikke laget, den er oppbevaringen til Mathia-blomstene.
Boksen er i klar plast, og veldig stiv og stødig så den passer fint til å gjennbrukes..
Blokken inneholder også border, tags, og forskjellige diecut med tekst. 


 Sommerfuglene er klipt ut av ett ark fra blokka, jeg bruker en detaljesaks fra Rayher, denne får jeg klipt veldig presist med. Utrolig god å holde, og veldig lett bruke.

 Bladene er stanset ut med blomsterranke-diesen fra Rayher, denne er min favoritt-dies om dagen og har mer eller mindre brukt den på vært prosjekt jeg har laget i det siste. 
Arket jeg har stanset ut i er fra Kaisercraft-blokken
Alt, både blomster, ark og pynt er limt med Liquitex super heavy matte medium. Denne tørker blankt. Og passer perfekt til slike prosjekt siden det er utrolig sterkt som lim.
 Gullhjertene er sjokolade.
                                                                På hanken på boksen har jeg limt på en ranke.
                                        Alle blomstene er Mathia-blomster i rosa, lilla og lyseblå i forskjellige størrelser, du finner alle mathia blomstene her.

                                                                       Ha en flott dag

                                                               Linda

You May Also Like

1 kommentarer

  1. Nydeleg! Kjekt med gjenbruk, og heldig den som får denne boxen: Flott utenpå og god inni👍😊

    SvarSlett