Hyttebok med Bind-it all maskinen

by - 10:00

Hva med å lage en hyttebok som gave? Man kan lage den litt personlig med navnet på hytta på forsiden, og man kan også bruke et bilde. Jeg har brukt litt tykt skrivepapir til å skrive på, og så har jeg funnet frem et ark som jeg syns passer. Arket er fra Papirdesign og ser ut som en trevegg. 





På innsiden av permen har jeg brukt bare grå bazill. Lagde hull med Bind-it all maskinen. 




Før jeg binder sammen boka så har jeg brukt disse metallhjørnene for å gjøre boka litt mere forseggjort og at den skal tåle mere. 



Bruker en hammer for å feste de på boka




wire tykkelsen jeg har brukt er 3/4", men det kommer an på hvor tykk man vil at boka skal være. 



Har pyntet permen med navnet på hytta, og litt blader og blomster stanset ut med dies fra Rayher. Denne diesen er en av mine favoritter for tiden. 


You May Also Like

0 kommentarer