Bursdags-tag

by - 09:00

Hei, du vet den følelsen når du VET det er noe du burde gjort men kommer ikke på hva det er?
Og så kommer du på det når det passer dårligst??
Yes, en slik hadde jeg for noen dager sider, men unger som krevde full oppmerksomhet, som skulle kjøres hit og dit, og ett hus på halv 8...
Jeg manglet ett bursdagskort som skulle leveres samme dag...
Men med en tag, embossingplate fra Project life, en PL kort og mathia-blomster så var kortet klart på 20 min.

Tagen ble embosset med stjerneplata til Becky Higgins. For å få stjernene til å komme litt bedre fram så brukte jeg litt gull-gelatos som jeg gned over tagen med fingeren...
 I didn't see that coming er ett PL kort fra denne pakken, så har jeg satt på Hey! fra denne pakken,  29 fra denne pakken og nå igjen  er fra en pakke med små blå bokstaver jeg hadde liggende.
                                      Diamantene er stanset ut i gullark fra dies i denne pakken
Blomstene er Hobbykunst sine Mathia-blomster. Du ser hele utvalget her.
Jeg har brukt: roser i 25 mm i rosa og off hvit, og roser  15 mm i lys blå og hvite.

 Jeg har brukt Rayher sin ranke-dies med vellum for å lage blader under rosene. og ved rosene har jeg lim masse små hvite perler
Jeg limt på alt med Always ready tacky glue. Flaska er genial siden den står "opp-ned" slik at limen til en hver tid er samlet der tuten er. Vanlige limflasker snur man jo flasken når man setter den fra seg, som jo gjør at limet flyter ned i flasken. Det slipper vi med disse flaskene. I tillegg er det ett veldig godt lim som ikke bulker papiret som en del annet lim kan gjøre..

Så... når kvelden kom, så var ungene kjørt hit og dit, de hadde fått den oppmerksomheten de ville, og sov godt i sengene sine, kortet ble ferdig i god tid. Og huset... Vell, der blir det nok alltid litt på halv 8, for jeg er ikke så veldig god husmor.. hihi...

Ha en fin dag.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer