1 2 3 ut på tur

by - 10:00

Hei, i dag har jeg en PL-side jeg vil vise fram. 

Bildene er av meg og guttene mine da vi var på akvariet i høst, og som vanlig klarer vi ikke ta ett fint og pyntelig bilde, blir bare tull og tøys..

Alle kortene er fra project life value kit: Enjoy life, ett kit jeg ikke helt har sett for meg at jeg kom til å bruke.. Men der tok jeg feil, for det var ikke et kitt med masse blomsterkort (jeg bruker ikke så mye blomster) men  kort som passer for tøffe gutter og jenter, ja og gale mammaer ;)

Tallene er project life instax sine tall. De er litt større enn disse små kortene på 3 x4, så de stikker litt ut av lomma. Men jeg synes det ga en morsom effekt som passet til bildene.

Jeg har i tillegg brukt disse bokstavene fra Basic grey, dette er bokstaver som har en perfekt str til project life synes jeg så disse bruker jeg veldig mye.  .Du finner de også i svart her.

Aliensene er små puffy stickers fra denne pakken med klistremerker, perfekt for både små astronauter og litt barnslige voksne.. (les: meg) Multicraft  som klistremerkene kommer ifra har mange herlige pakker som er verdt å ta en titt på.


Disse overlayene er også Project life instax, og enamel dots hjertene er instax sine de og.
Instax har en rekke lekre produkter, se her.


Jeg har en film også om hvordan jeg laget siden..


Ha en fin dag videre.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer