Kort med papirdesign og Rayher

by - 09:00

Hei, i dag har jeg ett julekort å vise dere...
Jeg lager mine kort i 4x6 inch, og dette er ett stående kort.

Kortbasen min er hvit kartong, og som sagt 4x6 inch, det første panelet mitt er kristorn arket fra Papirdesign er kuttet noen mm mindre, slik at det blir kun en hvit kant rundt arket.
Det neste panelet er baksiden av hjertekurver-arket fra Papirdesign, og er 1 cm mindre enn det første panelet.
Jeg har brukt en hvit tusj og tegnet en hvit ramme mellom de to panelene.


Herlige snømannen. Han er stanset ut i hvit kartong, og jeg har brukt resteark på påkledningen hans.
Øyne, munn og knapper er halvperler i forskjellige str...
 Snømannen står på ett panel jeg har stanset ut med borderdiesen til Rayher, og jeg har brukt hjertekurv-arket til å lage panelet.
God jul er stanset ut med samme ark.

For å fremheve panelet litt har jeg tegnet små dotter med hvit tusj rundt.


Jeg har brukt:
Hvit kartong
Papirdesign Kristorn ark
Papirdesign hjertekurver ark
Papirdesign klistremerker
Papirdesign God jul dies
Gull washi
Rayher snømann dies
Rayher border dies
Svarte halvperler
Hvit tusj


Ha en fin dag.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer