Kreativitet som terapi!

by - 10:00

For ei liten stund siden fikk vi inn en spennende
ordre med massevis av ståltråd, wire, anheng, glass nuggets og
rulleøyne, og vi må nok innrømme at vi ble veldig 
nysgjerrig å hva dette skulle bli.


Tilfeldigheter gjorde at vi fikk en dialog og god kontakt, og jeg fikk innblikk i hvilke tanker og følelser som ligger bak disse kunstverkene. Det ligger en stor takknemlighet bak dette innlegget om hvordan denne personen finner tillit i meg til å fortelle meg om en vond barndom og hva den kreative verden gjør for henne!

Jeg har selv brukt kreativitet for å komme meg gjennom en særdeles vanskelig tid! 
Selv om jeg aldri har opplevd noe i nærheten av dette forferdelige som denne unge jenta har opplevd, så er jeg utrolig takknemlig for at hun klarer å få dette ut i form av kunstverk som dette!

Her blir altså ståltråd formet om til de vakreste fuglebur med en flott fargerik sommerfugl på innsiden!
Legg merke til at døra på buret står oppe, og skal symbolisere at sommerfuglen nå slippes fri.


Å føle at man er innestengt i et bur må være forferdelig, men tanken på at
døra nå endelig står åpen og verden for ens føtter må føles fantastisk?!
...kanskje litt skremmende også, 
og kanskje det er derfor sommerfulgen fremdeles
befinner seg inne i buret...?

Her er flere wire fuglebur...






Vi setter utrolig stor pris på å få lov til vise disse små kunstverkene,
og takker Camilla så utrolig mye for tilliten hun har vist meg!

Stå på med tegning, wire-arbeid og pågangsmot for du er virkelig ei kreativ jente :-)

Mvh Connie

You May Also Like

0 kommentarer