spionkamera

by - 09:00

Hei, jeg er virkelig oppslukt over julekule-mulighetene som finnes.... Det startet vell da jeg laget julekuler med minstemann for noen uker siden, så ble det alve-kuler, og nå er jeg igang med spionkamera.

For nå i denne digitale tiden vi lever i, hvorfor skal ikke nissen ha det enkelt også??!
Ett lite kamera og han har full kontroll på hvem som er snille og greie?! ;)


Kula er flate delbare julekuler og passer perfekt til spionkamera.. Du får de også som stjerner slik som Kirsten har brukt her. Du finner forskjellige delbare kuler her.


Her er direktelinker til hva jeg har brukt: 
Bokstaver(De jeg brukte her er butikken tomme for, men du finner lignende her)

Her ser dere fremgangsmåten jeg har brukt:

Hohoho, fra nissen's overvåkningstjeneste, Linda ;)

You May Also Like

1 kommentarer