beautiful happy days

by - 10:00


Har du lagt merke til at du ikke får sett hvor mye fint som er i kitene utenpå boksene?


For slik som  Enjoy life value kit, jeg trodde det var ett kit med veldig mye blomster og veldig søtt.
Men da jeg fikk sett litt mer inni pakken, så var det jo utrolig masse kule kort der.
Jeg har laget en side tidligere som du finner her.

Jeg har også laget en liten video der du får sett alle kortene:


Mye kule kort ikke sant?!

Jeg har brukt disse kortene på denne siden..

Med bilder av meg og ungene i fergekøa. 
Ungene så fine og vakre og jeg måtte selvfølgelig lage tryne hihi...


Dette klistremerket er  ett Paper house Monster puffy sticker og ut av munnen kommer det ett lite hjerte fra denne pakken:  Stickers Today

                                               Happy days er mitt eget design som jeg har kjørt igjennom Minc.
Hjerter, stjerner og flair er alle instax-produkter. Du finner liste nederst i innlegget her, med direktelinker til alle...






Hva har jeg brukt:
Enjoy life value kit
Instax glossy stickers
Instax flair
Instax ord på plast
Instax enamel stickers
Instax fotohjørner
Instax numbers
Paper house Monster puffy sticker
Minc
Stickers Today



Likte du at jeg filmet alle kortene? Fikk du ett annet inntrykk av denne pakken etter videoen?
Ha en fin romjul.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer