Minialbum/brettekort

by - 21:05


Jeg har laget et minialbum/brettekort - kan brukes som begge deler. Jeg har laget det som et kort i dette tilfellet, men man kan også sette inn et bilde eller to også i kortet. Jeg har kuttet to remser av Bazill kraft av den typen som har en ekstra kant med strekkode og tekst. Denne skal ikke kuttes av fordi jeg bruker den til å lime sammen de to delene. Kutt to remser som er 4 tommer høy. Score kartongen på 4, 8 og 12 tommer sånn at du får den lille kanten på den ene enden. Lim sammen de to remsene og brett til et lite album/kort. Jeg har brukt ark fra arkblokken Seabreeze fra Kaiserkraft. En del av arkene har litt glossy effekt. 

Arkene har jeg kuttet i 3 7/8". Lim et langt bånd under arket på forsiden. 




Her er bilde av alle siden når man åpner kortet


I arkblokken er det små tag'er som jeg har brukt flere steder i kortet. Skrivefeltet er stanset ut med en Spellbinder dies, og blomsten i hjørnet er en av embossingpunchene fra Rayher


Blomsterpunchen er fra Martha Stewart


Jeg har limt inn et vintagemotiv fra en av arkene til Hobbykunst


her er kortet på baksiden





You May Also Like

0 kommentarer