Pingvinene på akvariet

by - 10:00


 Hei, i dag har jeg en side med noen kjekkinger fra akvariet i Bergen.

De bor ikke langt fra inn og utgangen så de er vårt faste siste stopp før vi drar derifra..
Herlige skapninger disse pingvinene, så nysgjerrige på alt som kommer i nærheten av berget deres...
 Jeg har brukt en kort-pakke fra Kaisercraft, alle kortene er i 4x6,  og da er det enkelt å kutte kortet ned i riktig str i lommen med 3x4...

Jeg har valgt å ikke ha så veldig mye pynt, kun noen overlay (bak monster-klistremerket, og ett oppklipt overlay med you+ me.
Og noen gjennomsiktige klistremerker fra instax.
 Den gule og hvite chevron-rammen er fra Becky Higgins, så den passer perfekt i størrelse til lommen.




Den gule hjerteborden er laget med en dies fra Rayher.  Men istedefor å stanse ut i papir, valgte jeg å bruke fuseable-papir(plast-ark som du bruker fusetoolen på, du kan se mer bruk av dette papiret her)
Jeg har fuset borden på utsiden av lommen.

Pingvinene og akvariet er begge klistremerker fra Basic grey, og for å fremheve bokstavene så har jeg gått over med svart og hvit penn rundt alle bokstavene.


Her finner du link til alt jeg har brukt:
Kaisercraft-celebrate life pakke med 4x6 kort
Monster-puffy sticker
Ramme fra Becky Higgins
Instax overlay
Instax glossy stickers
Fusable paper 
Fusetool
Hjerte-bord dies fra Rayher
Hvite bokstav-klistremerker
Svarte bokstav-klistremerker

Ha en fin dag.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer