Enjoy today, enjoy the show

by - 10:00

 Hei, har dere det slik av og til, at du har for mange bilder til en side? Men ikke nok til to? Eller det er samme type bilde men du vil alikevell ikke blande de?

Jeg har det, jeg liker ikke for mange bilder på samme side, så jeg har funnet ut at når jeg har det slik så kutter jeg til en passelig lomme til riktig størrelse.

Slik som her, jeg har brukt to like lommer, men på den første lommen har jeg kuttet av de to lommene i stående 4x6. Da står jeg igjen med en halv lomme som passer perfekt.

På den første lommen der minsten min ser på klovne-showet har jeg  brukt noen store epoxy dots til pynt.



Bokstavene er Basic grey sine hvite, som jeg har tegnet/dottet på med en tusj, i tillegg til noen klistremerker fra Becky Higgins Instax.

 Baksiden på den første halve-siden er veldig enkel, jeg valgte å la kortene være pynten, de gul/grønne trekantene er fra ett kort som jeg har klipt til. Alle kortene jeg bruker her er fra samme core kit: Favorite things
Jeg har i tillegg brukt en flair fra Becky Higgins Instax




  Her er 12x12 siden min, jeg velger også her å ikke ha så mye pynt, det meste av pynten er kun oppklipt fra kort i samme corekit. 

C'est la vie er en liten overlay fra Becky Higgins Instax, på det ene bildet har jeg brukt favoritt-tusjen min galaxy marker

Sytråden er på plass, jeg er veldig glad i den effekten litt sytråd gjør bak pynt...
  Siste siden, der vi ser minsten min som sovna under showet, det tar på med båtturer og mye gåing..
Samme pynt som på de andre sidene.

 Foruten dette hjertet, som er laget for en tid tilbake da jeg laget dette kortet.

Her er en liten liste over hva jeg har brukt og direktelink til alt:
  Instax klistremerker.
Epoxy dots
Alfabet-klistremerker
Core kit; Favorite things
 Overlay 
Flair
Hvit galaxy marker

Ønsker dere en flott dag videre.
Linda

You May Also Like

0 kommentarer