Presentasjon gjestedesigner

by - 08:00

Hei, jeg heter da Anita og har vært så heldig at jeg har blitt spurt om å være gjestedesigner for Hobbykunst - noe jeg selvfølgelig takket ja til :)

Litt om meg: jeg er 44 år, gift og to sønner. Bor i Lier utenfor Drammen, og jobber som sykepleier. 

Jeg har drevet på med kortlaging siden høsten 2002, og startet våren 2003 opp det som i dag er kjent for Stempelscrapmessen. Jeg har også arrangert Grorud-treffet og vært en del aktiv i hobbyen.

I dag koser jeg meg masse med å lage kort, og ble veldig glad da jeg ble spurt om å få være gjestedesigner.


Som mine første bidrag har jeg laget en liten papirpose hvor jeg har brukt et motiv fra Candi Bean som heter Postings Hedgehogs


Jeg har brukt ark fra Maja Design og blomster fra Hobbykunst

Nærbilde av motivet:

Jeg har fargelagt med Copics tusjer.

Jeg har også fått laget et blomsterkort, som jeg er så glad i å lage:

Her har jeg brukt papir fra Kaisercraft Sea Breeze, Mathia blomster og stempler fra My Sentiments

Nærbilde av detaljer:

 Jeg har tatt litt gesso og glitterlim på blomstene for å gi de litt mer detaljer

 Jeg gleder meg masse til å vise frem mer av det jeg lager fremover :)

Ønsker dere alle en kreativ helg,

Stempelklem fra Anita

You May Also Like

0 kommentarer