Explore Dream Discover

by - 20:26


Da var det jammen min tur igjen, og i dag vil jeg gjerne få dele et kort 

Jeg er blitt veldig glad i diesene til Little Dralings, og denne her er blitt en favoritt

 
 Diesen er så stor at den dekker det meste av kortet, og er veldig dekorativ


 Nærbilde av blomster - jeg har brukt litt forskjellig blomster.
Her kan det meste brukes ..


Teksten er fra Tim Holtz - digger tekstene hans

For å få litt mer detaljer tok jeg glitterlim rundt innerste firkanten og pyntet med litt halvperler..

Det var det jeg hadde å vise dere i dag - ønsker dere alle en kreativ helg :)

Link til produkter jeg har brukt på kortet :

Tim Holtz produkter - masse kule stempler og annet kult

Little Darlings Majestic Frame

Forskjellige typer halvperler

Mathia blomster 

Stempelklem fra Anita 

You May Also Like

0 kommentarer