Tofifee eske - God Påske

by - 04:17

Jeg har dekorert et Tofifee eske til påsken.
Den er fin å gi bort som en vertinnegave, eller bare en liten oppmerksomhet til noen du syns fortjener det.

Jeg har brukt flere dies fra Rayher på dette prosjektet, - totalt 6 forskjellige, og det ligger link til alle produktene jeg har brukt nederst i innlegget.

 Jeg har brukt en nydelig kant dies og svertet kanten med Distress.

Arkene er fra Authentique og er i en herlig gulfarge som passet fint til påskekort

Påskeharene måtte jo selvfølgelig få plass på sjokoladeesken - her er det en som har gjemt seg litt  under logget, og som kommer frem når esken åpnes.



Enda en påskehare på 1 det er totalt tre i settet og de er bare så nydelige.

Jeg har også brukt to forskjellige blad dies, for å bygge opp under blomstene og gi det litt volum
 under blomstene



 Jeg har valgt å ha en åpne/lukke mekanisme med magnet, midt foran på esken.
Fant en påsketekst som passet til esken, og har brukt en rammedies som underlag.

Dies jeg har brukt :

Birds on a branch

Leaves

Blomsterranke

Double stitced rectangle dies

Påskeharer

Bølgebord

Jeg har også brukt disse produktene :

Mathia blomster

Distress puter


You May Also Like

0 kommentarer