Bursdagskort i CAS stil

by - 08:00

Denne gangen blogger jeg et veldig enkelt kort i Clean and Simple stil.
Dette er et såkalt one-layer card, hvor det ikke er brukt noen paneler eller mønsterark.
Dette er en veldig populær stil i Usa, og jeg syns kortene som lages er veldig flotte, enkle og elegante.
Jeg syns nok ikke helt at jeg mestrer denne teknikken enda, men jeg får nå ihvertfall dele forsøkene mine med dere. 



Både tekst og motiv er fra Hampton Art . 
Nederst på kortet har jeg brukt en washi tape som dekor. 
Har kan man bruke hvilken som helst man vil, og det er masse forskjellige kule washi tape i nettbutikken.

Motivet er fargelagt med Copic og glasuren på cupcakene er laget med pearl pen   i cream og hvit.
Dette gir de en kul effekt og man ser tydelig forskjell mellom kaken og kremen.
Motivet er satt på 3-d puter for å gi litt effekt på kortet. 


Skrevet av GD Anita


You May Also Like

0 kommentarer