Happy birthday :)

by - 08:00

LDRS Creative har kommet med så mye nye kule nyheter i både dies, stempler og papir - så det er ikke bare enkelt å plukke seg ut noe å leke seg med. 

Men et kort har det da blitt- og det er en stor fre for at det kommer mange flere fra denne kanten :) 


Motivet er fra settet Sugar Blossom Stamp Paper Kit.
I det settet er det totalt 7 forskjellige motiver og en arkpakke i 6 x 6. 
Motivet er fargelagt med Copic  tusjer. 

 Jeg har bygget opp kortet ved å bruke en stor bakgrunnsdies, også fra LDRS. 
Først har jeg brukt Majestic frame underst mot basen. 
Under motivet har jeg brukt glided oval
Teksten jeg har brukt er fra en plate fra Hampton Art - en skikkelig kul bursdagsplate med både motiver og tekster. Som ramme rundt teksten ahr jeg brukt den minste fra settet glided oval labels

Mønsterpapir på kortet er fra den nyeste kolleksjonen fra Papirdesign, og jeg har brukt begge sider av samme ark - girl power

Ellers er kortet pyntet med halvperler og diverse blomster.

Stempelklem fra GD Anita


You May Also Like

0 kommentarer