Hurra for deg

by - 02:44

I dag blogger jeg et kort med motiv fra LDRS.
Denne skjønningen kommer i et  med 6 motiver og 6 x 6 ark, som heter Sugar Blossom Stamp paper Kit

Alle motivene er bare helt skjønne, og det kommer flere kort fra meg med motiver fra dette settet.
Mønsterarkene jeg har brukt er fra to forskjellige 6 x 6 blokker : det turkise er fra Carta Bella - Rock a bye baby boy  blokken og det rosa er fra Authentique - Fabolous Cardstock 


Motivet er fargelagt med Copic tusjer . På håret har jeg brukt E 70 serien og kjolen BG serien.
Diesen jeg har brukt rundt motivet er fra LDRS og heter fancy rectangles layers die set 


Teksten er fra Papirdesign, og den finner du på denne platen  som heter Glad du er min venn :)
Er mange fine vennskapstekster samlet der, og den bruker jeg mye.


Så er det vel neppe noen overraskelse at jeg har pyntet med Mathia blomster  og brukt blomsterranke diesen  fra Rayher under.

Håper du ble litt inspirert i sommervarmen :)

Skrevet av GD Anita

You May Also Like

1 kommentarer

  1. Jeg gleder meg til å fargelegge disse jentene. Sommerlig og herlig kort <3

    SvarSlett