Bursdagskort

by - 08:00


I dag blogger jeg et kort som er laget i en av mine yndlingsfarger, nemlig lilla.
Jeg har lenge vært på utkikk etter en lilla match i Copic tusjer, og endelig fant jeg en som jeg likte veldig godt.


Jeg brukte E 30 serien på musene og på de lilla blomstene brukte jeg V 09, 17 og 25.


Jeg ville at motivet skulle få fokus, så jeg prøvde å holde det enkelt ellers på kortet.
Under motivet har jeg brukt majestic frame set  fra LDRS Creative. Jeg syns den diesen blir så fin på kort i 6 x 6, den passer perfekt i størrelsen. Stanset den ut i lilla for å ta igjen lilla fargen fra blosmtene. 



Pyntet rundt motivet med forskjellige blomster i hvit og lilla toner, og påførte de litt glitterlim for effektens skyld. Under blomstene brukte jeg blomsterranke dies fra Rayher, som jeg stanset ut i lilla mosegummi. Ved å stanse ut enkelte elementer i mosegummi gir man kortet en kul 3 D effekt.


Het nederst i bildet her så sees også gratulerer dies fra papirdesign. Den er også stanset ut i mosegummi, både teksten og skyggen. Igjen for å skape en kul effekt og gi litt dimensjon til kortet.

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer