Gratulerer

by - 08:00

Jeg klarte ikke akkuratt å legge fra meg disse arkene i den nye serien til Maja Design, så det ble flere kort fra meg. Jeg har brukt enda ett motiv fra arket med bildene på, og ark som passer til - denne gangen i lysere turkis og beige.


Som tekst på kortet har jeg brukt gratulerer dies  fra Papirdesign - da kan kortet brukes til flere anledninger hvor det passer seg.
Jeg har også satt et par ballonger i hjørnet, og da har jeg brukt den minste fra dette settet fra Rayher.
Den passer perfekt i str til et kort og blir veldig dekorativt. På den hvite ballongen har jeg satt en stjerne enamel drops fra Webster Page.

Et detaljbilde fra en annen vinkel viser også at jeg har brukt bølgepapp under motiver - gir det et tøft preg.

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer