Perlearmbånd

by - 09:42


samlet sammen perleinnkjøpet mitt i en tallerken og satte meg på terrassen en søndag i sommer for å lage litt armbånd. Syns det er koselig å lage noe som jeg kan bruke selv. Disse armbåndene er også fine som gaver til en god venninne. 

Hobbykunst har mange forskjellige perler i mange størrelser og farver - men jeg er veldig glad i sølv og blanke perler så det var det som ble med meg hjem denne gangen. I tillegg til perler så fikk jeg også med med strikk, og nåler for å tre perlene på. Det skal gå an å tre perlene direkte på strikken, men jeg syns det var veldig enkelt å bruke de tynne nålene også. 

på de to armbåndene så har jeg brukt følgende: 




jeg har fortsatt mere perler igjen av de to boksene så jeg har nok til iallefall 1 armbånd til. Perlene til disse armbåndene er 4 mm i størrelse, men jeg har kjøpt noen større også som jeg skal lage armbånd med. 




You May Also Like

0 kommentarer