Julekort med Maja ark

by - 08:00


 I dag blogger jeg et relativt enkelt julekort hvor jeg har brukt ark fra den nye Maja serien, Joyous winterdays. Jeg syns de snømenne nede i hjørnet var så koselig, så jeg ville ha de med på kortet.


Jeg har laget den rammen selv ved å bruke decorated borders fra Rayher - og plasserte den rett over snømennene for at de ikke skulle forsvinne. 


Måtte ha på litt blomster også, og sjekk ut de nydelige konglene. De passer perfekt til kort og er supersøte - og det beste er at jeg har en hel pose full :)


Brukte tekst fra Papirdesign sin plate, juleord. Det er en av mine absolutt juleteskter, og jeg bruker den masse :)


Langs kanten har jeg brukt super heavy matte acrylic gel medium fra Liquitex, og strødd over med hvitt glitter. Det ble en ganske så kul effekt når det tørket, ser litt ut som snø/is med glitter i :) 


Skrevet av DT Anita 


You May Also Like

0 kommentarer