Babygutt

by - 10:00

Da var julekort sesonger over, og det skal bli godt å få laget andre kort igjen :) 
Selvom jeg digger julekort, ikke minst fordi jeg kan bruke så mye glitter jeg bare vil, så trengs det andre kort og :) 
Her er et kort jeg laget til en kollega da han fikk en liten gutt rett før jul 
Det er komplett utstyrsliste nederst i innlegget


Jeg digger Maja Design og arkene derfra. De er alltid så delikate og nydelige, og Vintage baby serien er intet unntak. Jeg har brukt ark fra 6 x 6 serie, men de finnes også i 12 x 12.  


Jeg har brukt diesen ramme 2 fra papirdesign som hovedfokus på kortet, og jeg har brukt diesen Baby gutt som tekst inne i rammen. 


Rundt rammen har jeg brukt glitterlin, halvperler og Mathia blomster 


Jeg har også her brukt diesen blomsterranke fra Rayher - den er en av mine absolutte favoritter og kan brukes til absolutt alle anledninger.

Utstyrsliste : 
Ramme 2  fra Papirdesign 
Vintage baby  fra Maja Design 
Baby gutt  fra Papirdesign 



Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer