Blomsterkort

by - 11:00

I dag blogger jeg et skikkelig blomsterkort i vårlige fager.
Jeg har brukt et bakgrunnsark fra Elizabeth Craft / Moda Scrap.
Arkene selges i pakker av 12 innen et tema, og de er alle superfine. Du kan se utvalget av de forskjellige pakkene her.  

 
Jeg har blomster som hovedfokus på kortet, og jeg har brukt mathiablomster i forskjellige farger og størrelser. Jeg bare elsker de blomstene og bruker de masse.


 For å lage litt liv under blomstene, har jeg brukt en dies fra papirdesign, hullmønster dies.
Den er jo egentlig i rektangel, så jeg har delt den i to og plassert bitene tilfeldig på bakgrunnsarket før jeg plasserte på blomster.  Under blomstene har jeg også brukt blomsterranke fra Rayher - også en av mine absolutte favoritter.  På hullmønsteret har jeg brukt noen hvite halvperler og hvite petit posies


 Som tekst har jeg valgt et fra Spellbinders, fra platen special birthday sentiments.
Lille harepus er også fra Rayher og passer fint på kortet for å gi det litt vårlig preg, sammen med sommerfuglen som også er fra Rayher.


 Et bedre nærbilde av detaljer på kortet.


På blomstene tok jeg på glitter.  
For å få glitteret til å feste seg, så kan man bruke forskjellige limprodukter. Min favoritt å bruke er super heavy gloss medium  som lim og strø glitter på etterpå. Det gir ne kul effekt og jeg syns det er lettere å styre enn feks glitterlim.

Skrevet av DT Anita 

You May Also Like

0 kommentarer