Clean and simple - Stamping Bella

by - 09:00

Jeg hadde lyst til å prøve meg litt på clean and simple-stilen og hadde lyst til å bruke denne skjønne frøkna. Kortet er laget med restepapir, den bunken blir aldri tom! Så prøv det du også, finn frem litt restepapir og lag kort med det :-)

Motivet er i hvert fall fra Stamping Bella - Faith the fairy. Jeg liker denne serien da de ikke har så overdrevne øyne, hår eller klær. De er litt lange, men det går fint på et vanlig kort. Dette kortet er ca 12 cm høyt. Teksten er fra Your Next Stamp og er embosset i svart. Eneste pynt er tre små bling.


Motivet er delvis stanset ut med en sirkeldie. Jeg har klippet ut bena og et par andre detaljer som stikker utenfor sirkelen og lagt disse oppå die'en da jeg stanset ut. Jeg liker denne måten å stanse ut på, da blir ikke diecut'en så stor og dominerende på kortet. Sirkelen (og bena) er satt på limputer for litt dimensjon på kortet.

Innside med tekst fra samme stempelplate som fra forsiden. Det er veldig kjekt å kunne sette sammen stempler på denne måten, da blir jo mulighetene uendelige.



You May Also Like

0 kommentarer