Happy birthday

by - 11:00


I dag blgger jeg et bursdagskort med vintertema. Passer jo fint i disse snøtider - selvom jeg må innrømme at jeg venter veldig på våren. 



Jeg har fargelagt et mtiv fra LDRS som heter time for a coffee break - er så nydelige de stemplene fra LDRS og veldig dekorative på all slags kort. 
Som ramme rundt motivet har jeg brukt en dies fra LDRS som er i ett sett som heter glidet oval og dette er en av mine absolutte favoritter. Passer perfekt til kort som er 6 inch høye :) 
 

Som pynt rundt kortet har jeg brukt Mathia blomster  og blomsterranke dies fra Rayher. 
Rammen runst motivet er så dekorativ i seg selv så jeg ville ikke skjule for mye av rammen.  
Jeg har også satt på et par hvite poisies rundt blomstene for å få litt bling på kortet.
 

Nærbilde av fargelagt motiv. 
 

Som tekst på kortet har jeg brukt stempler fra Lawn Fawn sin plate Happy, happy, happy
Den kommer med koordinerende dies , så man kan stanse ut ordet happy og få en kul effekt med uendelige variasjonsmuligheter. 

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer