Gul kjøkkenklut og påskeegg

by - 09:38


Nytt mønster på kjøkkenklut er klar og ligger på inspirasjonssiden her. Kluten er strikket med bomullsgarnet fra Svarta Fåret og finnes i flere flotte farver. Garnet finner du i nettbutikken her.
Jeg har strikket med rundpinne 3,5 - 60 cm  




Siden kluten er gul så fant jeg ut at dette kunne være en fin vertinnegave hvis man er invitert bort i påskeuka. Jeg har dekorert et pappegg og puttet litt påskegodt sammen med kluten. 





Jeg har brukt et vanlig pappegg som man kan får kjøpt billig flere steder. Jeg har malt det 4 ganger med hvit gesso. Lar det tørke mellom hvert lag så det sitter godt. Har dekorert egget med Mathia blomster og blomsterranken har jeg stanset ut med dies fra Rayher. Stans gjerne blomsterranken ut i glitterkarton. Dekorer også gjerne med halvperler i midten av blomstene



You May Also Like

0 kommentarer