Kort med Stamping Bella

by - 09:00

Hei! I dag vil jeg vise frem dette kortet jeg har laget. Det er stempel fra Stamping Bella, en produsent jeg har fått mer og mer sansen for. Jeg liker denne serien med jenter/damer fra Uptown girl, de har ikke overdrevne øyne, munn, hår eller klær. Litt lange, men ellers ganske vanlige. Og med stemplene så følger det gjerne med en tekst som passer til. Så man får to stempler for prisen av ett! :-)


Jeg har brukt mønsterark fra LDRS Creative, en blokk med 6x6"-ark. Det som er veldig bra med disse er at det er tre av hvert ark i stedet for to som er i mange andre blokker. Da passer det fint om du er som meg, og liker å ha mønsterark på begge innsidene også :-)

Motivet er delvis skjært ut slik at det passer inni banner-rammen. Jeg liker denne måten å kutte/stanse ut motiv på fordi det gir litt mer liv i kortet. Det blir mer spennende når ting stikker litt ut her og der :-) Ellers har jeg brukt Mathiablomster, som er Hobbykunsts eget merke, en kakeserviett fra Rayher og tekst fra Lawn Fawn. Et stempelsett med matchende die. Da får man mange valgmuligheter og kan kombinere ulike tekster som man vil selv :-)

Motivet er farget med Copics

Innsidene med stempelet som følger med motivet.

You May Also Like

0 kommentarer